Subject: 5-6/8974 Mõnuste külas Männiku kinnistul projekteerimistingimuste taotluse eelnõu kohta arvamuse küsimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 12:02:24 +0200

18.11.2024 nr 5-6/8974

Taotleja soovib Mõnuste külas, Männiku kinnistul (katastritunnus: 
29701:006:0488, maatulundusmaa 100%) ümber ehitada ja renoveerida abihoonet 
suurusega üle 60m². Kavandatav tegevus on kooskõlas Saue valla kehtiva 
üldplaneeringuga.

Ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punkti 1 alusel esitab pädev asutus 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutustele või isikutele, 
kelle seadusest tulenev pädevus on seotud projekteerimistingimuste taotluse 
esemega.

Palume edastada oma arvamus Saue Vallavalitsusele hiljemalt 28.11.2024. 
Juhul, kui eelnimetatud kuupäevaks ei ole Teie arvamust või tähtaja 
pikendamise taotlust laekunud, eeldame ehitusseadustiku § 31 lõikest 6 
lähtudes, et Te ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada.

Eelnõud puudutavate küsimuste korral palun ühendust võtta vallaarhitekt 
Urmas Elmikuga telefonil +372 516 6441 ja e-posti aadressil 
[email-masked].

Lugupidamisega

Mariel Karu
loamenetluse koordinaator

GSM +372 5846 6766
[email-masked] <mailto: [email-masked]>
www.sauevald.ee <https://www.sauevald.ee>
 <https://www.sauevald.ee>
  <http://email.mg.sauevald.ee/o/eJxEzr1uwyAUQOGnga3o_hnMwBC1HbL2Da7DJbEU4simef6q6tD96Og79edt2_XL7jqsnof180dBghSZfS2qmLO3gokxk6AkfyuLENoUIWa7TMpNWpvZMi8ZmaRd_FoISBBxRgAiCaBMmiM3jayQ2An0azj02156r8HMdzsOvdrbWovjdwo61xZzTA0iTMtCMnN1AvrHDZkmx59-L-ujbU5g7Po4ntteV-02foejnP5b_yr0EwAA__-VkkRz>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.